Kristian Anttila

Igår tog jag med maken till Lokal 16 där Kristian Anttila spelade.
 
Johan Billow var förband. Han har skrivit egna låtar i några år, men har inte börjat sjunga offentligt förrän nu. Lite Winnerbäckaktiga visor som jag gillar.
 
Sedan sjöng Nordpol (nästan husband på Lokal 16) några egna låtar och några tillsammans med Anttila innan Kristian stod ensam på scenen. Han dök upp som en jesusfigur och sjöng mycket från sin senaste platta som är ganska mörk. Det var bra, men jag tror att han går på medicin eller något för han var väldigt sluddrig.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Veiken

Jag fick en känsla av Tomas di Leva när jag såg bilden på honom. Jag har nog inte hört något av Kristian Antilla, vad jag vet i alla fall!

Svar: Han var väldigt di Levaliknande! Trots att di Leva är väldigt speciell-
Ylva

2017-05-14 @ 15:07:37
URL: http://veiken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0