Löpartights

Det här var ju irriterande! Jag tycker egentligen att det är fult med löpartights och ser långkalsongaktigt ut. De kortare varianter jag har brukar kasa ned och är inte så sköna. Men det börjar bli kallt att ha på mig pösiga joggingbyxor när jag är ute och går så jag tänkte att jag kunde prova ett par billiga löpartights från Lidl. 
 
Det visade sig att de är jättesköna och det vill jag inte tycka! Jag får ha något utanpå så att det inte ser så avklätt ut. 
 
Det är ännu värre med män i tights och jag är fortfarande traumatiserad av halvmaran i Stockholm 2012, men min väninna gillade det...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Jag köpte ett par på H&M och det ångrar jag inte för en sekund. Trivs superbra i dem och det är det viktigaste. Någon mara lär jag ändå inte visa upp mig i ;-)

Svar: Det kan ju passa när man tränar, men jag tycker som sagt att män inte behöver visa upp allt de har...
Ylva

2017-11-13 @ 21:07:00
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Liza

Det är inget fel på lite för tighta löparbyxor...🤩
Kram!

Svar: Hehe, du kanske är som Maria som gillar att se balett med män i tights. :-) Kram!
Ylva

2017-11-14 @ 07:14:10
Postat av: Ami

Tights är perfekt att ha med sig i väskan här nere nu. Eftersom kvällarna är lite kalla är det jättebra att dra på sig dem under kjolen, så jag har flera par....dock inte löpartights :)

Svar: Ja, det är en annan sorts tights och jag går gärna i tights och tunika.
Ylva

Postat av: Ama de casa

Hmm... Jag måste kanske skaffa löpartajts till tapasmaran som startar snart? ;-)

Svar: Haha, klart du ska! Hoppas inte maran rider dig om nätterna! :-)
Ylva

2017-11-14 @ 10:57:55
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Det går ju att ha shorts utanpå om man sportar, speciellt för män om dom inte vill visa klockverket :) :)

Svar: Fast det är också fult... Man kan ha en lång T-shirt eller något som skyler.
Ylva

2017-11-14 @ 13:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0