Posering i Köpenhamn

Jag är van att åka ensam till Köpenhamn eftersom det är enklast när jag ska bo hos vännerna där. Ute på stan är man inte ensam, där är så mycket folk så att det ofta går att få med någon på kort utan att arrangera något. 
 
Här skulle jag ta kort på den fina belysningen på Tivoli och märkte inte ens förrän jag tittade på kortet efteråt att den här tjejen poserade. 
 
Den här lille killen tittade på en bärsjal.
 
I Nyhavn har de en minimal klättervägg.
 
Okej, ibland (hemma i lägenheten) får jag ställa upp på bild själv. 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Haha! Snygga poseringar där :-)

Den klätterväggen skulle till och med jag nästan klara av. Men bara nästan... ;-)

Svar: När jag var ung kunde jag ha hoppat över den. Jag saxade 120 cm i höjd i sjuan. Klasskompisarna skrattade för det såg inte klokt ut när jag hoppade. :-)
Ylva

2017-10-26 @ 10:44:56
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Ami

Ja, ibland vill folk verkligen vara med på bild :)

Svar: Ibland vill jag ha bilder utan människor men det kan vara omöjligt! :-)
Ylva

2017-10-26 @ 12:30:00
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com/
Postat av: Gunilla

Det är kul när man tittar på kort i efterhand och upptäcker sånt man inte såg när man tog kortet :)

Svar: Visst är det! Vi minns hur spännande det var förr att framkalla bilder och ibland vänta i flera månader innan man fick se bilderna!
Ylva

2017-10-26 @ 13:14:43
Postat av: Ama de casa

Imponerande att saxa den höjden!

Jag floppade (hopp-floppade, alltså) över 136 ungefär vid samma ålder (kan ha varit i 8:an?). Sen dess har det bara gått utför och nuförtiden floppar jag mest utan att hoppa :-D

Svar: Wow! Det är också imponerande! Jag tror att vi är många som hade vår gymnastiska storhetstid på högstadiet... ;-)
Ylva

2017-10-28 @ 10:04:06
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0