Motorträff

Igår lockade jag med en kompis på motorträff på Åminne bruk. 
 
Först åkte vi till Värnamo och åt pizza på mysiga Chaplin. Väninnan var glad för att de hade glutenfri pizza som var god. 
 
Bilträffen skulle vara kl.18-21 men när vi kom dit vid åttatiden blev vi inte jätteimponerade.
 
Som tur är blev vi däremot alldeles till oss över själva bruket och väninnan hade inte varit där innan så det var värt en utflykt. Jag skrattade så mycket åt den ensamma stackars bilen så att väninnan sa åt mig att lugna ned mig för att inte skrämma musikerna som plockade ned sina saker från utescenen. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Men så snopet! Jag förstår att ni inte blev imponerade över uppslutningen men helt fel blev det inte. Jag menar god pizza och bruket lät som lön för mödan.

Svar: Jag får ju skämmas lite när jag hittar på sådana här utflykter... Men det var länge sedan vi träffades och det var kul att ses!
Ylva

2017-09-07 @ 18:32:08
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ami

Men oj, var det bara en enda bil där? Så tråkigt....men bra ändå att ni hade trevligt och fick lite god mat :)

Svar: Där hade inte Patrik heller blivit jätteimponerad ;-) Men vi hade trevligt ändå.
Ylva

2017-09-08 @ 10:43:50
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0