Åhléns City

Tidsinställt inlägg pga påsk.
 
Här kommer några till bilder från Stockholm och Åhléns City.
 
Det var tur att jag gick dit, för något annat är nästan inte möjligt för tillfället.
De har en liten avdelning från Lagerhaus och där finns det en fin lamakollektion. Inga får så jag behövde inte handla, men tipsade en bekant som har alpackor för de ser ju liknande ut.
 
Bokavdelningen för barn är jättemysig och här spelade de upp när Astrid Lindgren läser ur Pippi Långstrump. Jag älskar hennes röst så jag satt och lyssnade en stund.

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Oj vad dom har ställt till det på Hamngatan! Men det blir väl bra sen, kan tänka...

Ni kanske kan byta lite så ni har både får och alpackor båda två? Fast det är kanske dumt, då måste du ju shoppa mer grejer ;-)

Svar: Alpackor är häftiga, men jag tvivlar på att de vill byta... En tacka kan kosta 500 kr och en alpacka 20 000...
Ylva

2018-04-02 @ 09:58:09
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0