Födelsedag i Köpenhamn

Jag åkte till Köpenhamn i helgen och gick på fredagsrock på Tivoli. Det var gamla danska rapartister som uppträdde. Inte för att jag gillar rap, men det var kul ändå.
 
Här spelar MC Einar.
På lördagen kom en kompis till Köpenhamn för att vi hade tänkt gå på Sakurafestival och titta på körsbärsträd. Hon kom två timmar senare än beräknat och vi ändrade våra planer. Istället för festivalen tittade vi på körsbärsträden på Bispebjergs kyrkogård. Där var väldigt vackert!
Hon fyllde år och vi firade på olika pubar. Vi hade väldigt roligt och höll igång tills jag tog nattbussen hem till lägenheten jag lånar och hon gick till sitt hotellrum. Här ser det ut som om vi var ensamma... Man har så roligt som man gör sig.
 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Vilken härlig helg och ett bra sätt att fira sin dag på :D

Svar: Hon var nöjd med dagen när hon väl kom fram. Tåget stannade i Ballingslöv och hon hoppade in i en bil med några andra till Malmö. Så trött man blir på tåg nu!
Ylva

2018-04-29 @ 18:56:37
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0