Hemma hos oss

Ikväll ska vi ha köksinvigningsfest med ca tjugo gäster! 
 
Det kommer att dröja innan vi städar så noga igen, det får nog bli själva julstädningen vi gjorde nu. 
 
Jag dumpade alla soffkuddar i gästrummet för att göra plats i vardagsrummet. 
 
Här får det plats rätt många. 
 
Några kan sitta i uterummet. 
 
Eller gå på gymmet = hallen utanför sovrummet. 
 
Vårt sovrum med fin men lite hysteriskt grenmönstrad tapet, som jag valt.
 
Biblioteket! Inte för att jag brukar köpa böcker utan lånar det mesta, men en del böcker vill jag ha hemma. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Hoppas köket bli invigt med klass! Jag vet vilket rum jag hade avstått ;-)

Trevlig kväll :D

Svar: Jag tror inte att du menar biblioteket. ;-) Tack, det blev en hejdundrande invigning.
Ylva

2018-12-08 @ 18:56:00
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ama de casa

Tack för husesynen i det fint städade huset :-)
Gissar att det är lite stökigare nu, men så ska det vara efter en lyckad fest! :-D

Ha en riktigt fin andra advent!

Svar: Det är faktiskt rätt städat fortfarande och nu är jag glad över vår nya diskmaskin. Jag tyckte att det var en onödig investering eftersom vi har mig, men så länge jag inte får några andra uppgifter är det ju utmärkt. :-)
Ylva

2018-12-09 @ 09:23:51
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0