Förändringar

Jag tycker inte om förändringar. Alls! Även om det är till det bättre så har jag väldigt lång tid för att vänja mig. Jag har varit orolig för att det här året ska bli jobbigt för mig, men nu känns det som att det kan bli bra och jag har en massa roliga planer. 
 
Igår började vår nya kollega på skolbiblioteket. Hon är jättetrevlig, så det här ska nog gå bra. 
 
Igår var det fint på min promenad när solen var på väg ned. 
 
Idag var det mindre trevligt med stickig snö och blåst. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: znogge

Det är alltid en stor omställning när en nära kollega slutar och det kommer någon ny men oftast så blir det väldigt bra. Förändringar för förändringars skull gillar jag inte utan det ska vara genomtänkt!

Svar: Pensionsavgångar är ju väntade men jobbiga ändå. Ett tag bytte vi chef en gång om året och det var jätteirriterande!
Ylva

2018-02-27 @ 20:56:40
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Vad bra att din nya kollega är så trevlig - det bådar gott :-)

Stickig snö är verkligen inte kul... Hoppas du får vår snart!

Svar: Ja, det är viktigt för mig att ha en bra kollega som jag kan prata med!
Ylva

2018-02-28 @ 10:22:21
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0