Jack Vreeswijk

Idag var jag på Sommar i parken med Jack Vreeswijk i Hembygdsparken. Sommar i parken är ett samarbete mellan kommunen och de som driver parken. I år blir det fyra kvällar med underhållning och hittills har de haft tur med vädret och haft storpublik. 
 
Jack hade med sig gitarristen och vännen Love.
 
Nu har jag hört honom tre gånger, tror jag, och han kör på med sina och Cornelis gamla låter såklart och tyvärr även samma mellansnack, men det är ändå trivsamt att se en artist med en sådan visskatt. Jag har inte gillat Cornelis röst innan, men med åldern börjar jag ändra mig. Jack låter väldigt lik honom. 
 

Kommentarer
Postat av: znogge

Tycker att han blir mer och mer lik sin pappa. På gott och på ont...

Svar: Ja, men han tar det lugnare med alkohol nu för tiden.
Ylva

2018-07-12 @ 21:41:17
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0