Berättarfestivalen

Igår var jag på "Festkväll på Gamla torg med Dan Hylander".
Som tur var kunde vi sitta utomhus. Jag är inget fan av Hylander men det var en trevlig kväll.
 
De svartklädda tjejerna i mitten är en del av en dansuppvisning. Jag såg även Greger Ottosson, Daniel Morden, The Erotica Project, Mats Rehnman & Annemarie Krarup och Teater 16.
 
Idag såg jag Carl-Erik Carlsson på Lilla torg. Han ingick i smakprov på festivalen, tillsammans med Greger Ottosson, Lina Teir, Beathe Frostad och Pelle Olsson.
 
Folkmusikens Beyoncé Brita Björs har en fantastisk enmansföreställning!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Själv tycker jag att Dan Hylander är bra. Eller tyckte ska jag kanske säga för jag måste erkänna att det var ett bra tag sedan jag hörde honom. Konstaterar dock att han fortfarande har samma frisyr fast kanske i en annan färgton...

Svar: Jag kan inte bedöma om han lät som han brukar eftersom jag inte lyssnat på honom förut, men fattar att det var kul för alla panschisar att se en gammal idol. ;-)
Ylva

2018-06-16 @ 18:48:49
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ama de casa

Hmmm... Dan Hylander vet jag, men dom andra... Har nog inte riktigt hängt med på senare år :-D

Svar: Det är mest namedropping för min egen skull, ifall jag vill veta vad jag sett. Det är inte så många namn jag kände till innan heller. Men några är världskända inom berättande!
Ylva

2018-06-17 @ 10:32:27
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Ami

Så trevligt! Och så skönt att ni kunde sitta utomhus!

Svar: När den svenska sommaren är varm är det underbart! Utekonserter är mysigt!
Ylva

2018-06-17 @ 12:29:55
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0