Effekter av sol

Nu när det varit trettio grader varmt har jag kunnat använda mina fina sommarklänningar.
 
Jag plockade fram min brudklänning från 2009. Det är en vanlig HM-klänning som jag köpte för att kunna använda flera gånger men det har knappt blivit av. För det brukar alltid regna här, förutom denna förunderliga vår/sommar.
 
Jag vet inte vad som hänt, om jag fått för mycket sol eller så, men igår kväll var båda underarmarna rödprickiga! Nu har det nästan gått bort och jag har ingen aning om vad det är. Mystiskt!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Vilken fin klänning så den måste du använda. Du har inte pysslat i trädgården så att någon växt har irriterat? Tycker inte det ser ut riktigt som soleksem...

Svar: Haha, nej, trädgård pysslar jag inte med! Jag flyttade mig mellan bryggan, luftmadrass i dammen och hängmattan och maken säger att det är liggsår... Nu är prickarna borta, det kanske var någon allergisk reaktion. Ja, nu ska jag använda klänningen oftare!
Ylva

2018-06-11 @ 21:09:14
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ama de casa

Vilken superfin brudklänning! Smart att köpa en som är återanvändningsbar utan att man för den sakens skull behöver gifta om sig. Fast å andra sidan... Det där med att förnya bröllopslöftena kanske kan bli till en skojig fest :-D

Mysko utslag där... Skönt att dom nästan är borta!

Svar: Jag kanske ska ha klänningen på bröllopsdagen. :-) Och så ska jag med på mamma och pappas guldbröllop. Då får man ha vit klänning, annars ska man ju inte det på bröllop.
Ylva

2018-06-12 @ 10:31:14
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Ami

Vilken fin klänning. Så smart att köpa en brudklänning som går att använda vid fler tillfällen :)
Hoppas dina utslag är bättre!

Svar: Visst är det bra att köpa kläder för mer än ett tillfälle. Utslagen försvann. Jag vet inte alls vad det var...
Ylva

2018-06-12 @ 12:53:31
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Kul att kunna använda riktiga sommarkläder nu, men jag hoppar nog klänning, men den är fin och klär dig !

Svar: Jag gillar att ha klänningar och kjolar, men det finns många fina kortbyxor också. Jeansshorts är skönt, men det har varit för varmt för det också.
Ylva

2018-06-12 @ 13:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0