Övertidsvarning

Jag har de senaste dagarna grejat med att säga upp prenumerationer på Femina, National Geographic och Spotify premium. Det är inte lätt att avsluta saker! Idag blev jag, som har telefonskräcken från helvetet, tvungen att ringa Bonnier Publications. Först fick jag prata med Conny, som i och för sig var trevlig men arbetar på ett dörrbolag. Bonnier har givit ut deras telefonnummer i stället för rätt nummer till kundtjänst! Stackars Conny!
 
Själva skickar vi ut övertidsvarningar som ser ut så här! Det är de som har gmail som får sådana flörtiga mejl.

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Haha! Det där mejlet såg verkligen hotfullt ut... :-D

Svar: Förutom att det är en pussmun mitt i alltihop!
Ylva

2018-06-20 @ 18:35:41
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: znogge

Men stackars Conny då ;-) Vilket speciellt mail! Tur att jag som alltid har gmail lämnar mina böcker i tid ;-)

Svar: Som tur var så var det en lärare som påpekade detta. De flesta elever använder vi skolmejlen till.
Ylva

2018-06-20 @ 21:22:12
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Haha! Pussmunnen såg jag först nu. Det gör det hela betydligt mindre hotfullt ut :-D

Svar: Jag vet ju inte vad det står... Det kanske är våldsamma Kapten Haddock-svordomar på något språk! ;-) Men munnen är söt.
Ylva

2018-06-21 @ 16:31:27
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0