Litteraturkryssning

Nu har jag kommit hem från min kryssning och en helg i Stockholm hos min brors familj. Här kommer mina dåliga paparazzibilder:
 
Agnes Lidbeck
 
Stewe Claesson
 
Anna Jörgensdotter
 
Jens Lapidus
 
Agneta Pleijel
 
Lennart Pehrson
 
Lena Andersson, i stället för Geir Gulliksen som ställde in.
 
Monika Fagerholm. De var intressanta att höra allihopa, även fast jag kanske inte kommer att läsa deras böcker. Agneta Pleijel är den jag är mest sugen på att läsa, för jag har gillat henne för länge sedan men inte läst de senaste åren. 
 
Hur det gick med dessertbordet jag såg fram emot? Jo, tack bra!

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Haha! Lyckat på alla sätt och vis, ser jag :-D

Svar: Ja, vi blev mätta och nöjda på alla sätt.
Ylva

2018-03-26 @ 10:18:40
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0