Trädgårdsmöbler

När jag var hos Varnhemsvännerna fick jag provsitta deras härligt röda bänk. 
 
Jag lånade väninnans fula skor, men tyckte annars att jag passade bra ihop med bänken. 
 
 
Jag har köpt roliga dynor som vi kan ha till utemöblerna i stugan. 
 
Vi har också en bänk, men brädorna behöver bytas. 
 
 
Fåren gick dit och kollade upp vad maken gjorde igår kväll, när han satt i kvällssolen.
 
 
De är så nyfikna och roliga de här nya fåren, idag följde de med mig ned till bryggan när jag skulle bada. 
 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

WOW! Vilken vacker bänk! Dynorna var ju hur fräcka som helst också :-)
Gillar fåren, dom verkar så himla sällskapliga.
Men är det inte dags att klippa dom snart nu? Det är ju tämligen varmt...

Svar: De nya är ju kortklippta! Vi klipper förresten med gammaldags fårsax och då blir de inte rakade. En gång lånade vi en klippmaskin men fåren blev rädda för ljudet...
Ylva

2018-05-31 @ 09:33:58
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: emma

vilka roliga dynor!

Svar: Visst ser de ut som riktiga stubbar!
Ylva

2018-05-31 @ 13:02:12
URL: http://nouw.se/islycka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0