Medarbetardag

Idag har jag varit på medarbetardag för kommunanställda, en bra föreläsning. 
 
Vi fick göra en samarbetsövning och här var vi fyra personer som höll i samma penna. Vi skulle rita en blomma, en byggnad eller ett fordon. Tre valde blomma och en byggnad... 
 
Vi har fått en  Ur & penn som är en kul affär, men jag blev otroligt märkligt niad där. Jag köpte ett par hårsnoddar och blev medlem och jag tror faktiskt att tjejen i kassan sa "Nu är ni medlemmar". Särskilt konstigt med tanke på att jag tills alldeles nyligen var hennes skolbibliotekarie och tyckte vi var du med varandra. Det är jag och min cykel som är nya medlemmar kanske. 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Direkt jag såg teckningen så såg jag att det var en liten yrslig tomtenisse :-D

Svar: Ja, det är det ju! Vilket bra samarbete!
Ylva

2018-09-26 @ 10:41:45
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Ami

Vilken kul övning, men jag kan tänka mig att det var svårt.

Svar: Jag höll högst upp på pennan och kunde inte styra alls, men det var kul ändå.
Ylva

2018-09-26 @ 12:24:19
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0