Ola Salo på Rondo

I fredags var vi på It takes a fool to remain sane, Ola Salos show på Rondo, Liseberg, som hade premiär i torsdags. 
 
Jag och väninnan som vi bodde hos i Göteborg. 
 
Vi hade barplatser längst bak bakom mixerbord och pelare och ibland såg man inte så mycket...
 
Men det gick att flytta runt stolarna så att man kunde se vad han hittade på. Det var en riktigt bra och storslagen show med gamla härliga hits från The Ark. Jag brukar inte gå på krogshower eftersom det är dyrt, men vi valde de billigaste biljetterna utan mat och ibland vill jag ju göra saker med kompisgänget. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Kul att se Ola live! Även om ni inte SÅG så mycket hela tiden så hörde ni ju hans härliga röst :-)

Svar: Ja, det var mäktigt! Jag stod upp ibland för att kunna följa honom med blicken också.
Ylva

2019-01-28 @ 09:33:19
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0