Secondhandrunda

Idag gick jag secondhandrunda igen. 
 
På Kupan köpte jag en liten gul höganässkål, oklart vad jag ska ha i den men jag har en matchande äggkopp och något ska jag väl kunna hitta på. 
 
Jag hoovrar runt langosvagnen som de ställt upp vid Salutorget, men den har inte öppnat ännu så istället kom jag på att Pingstkyrkans café Axet har våfflor. " Vi måste göra två stycken." "Ja, det går bra." Dessutom var jag tvungen att prova drömtårtan med dajm, fantastisk! 
 
Nu har tulpanerna åkt ut. Möjligen slokar de för att vi glömt hälla på vatten, vi har fullt upp med att vattna kycklingarna! 
 
Jag har en insamling till Barncancerfonden på Facebook och dit kan ni väldigt gärna skänka pengar! 
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Skålar kan alltid komma till användning :D

Svar: Jag är förtjust i skålar och burkar och brukar behovspröva men nu kände jag att matchningen var skäl nog att köpa. Och priset på tjugo kronor.
Ylva

2019-03-02 @ 18:44:28
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Haha! Där hade du tur! Ja, att dom var tvungna att göra två våfflor alltså :-D

Svar: Hehe... Ja, det roliga var att de precis skulle stänga så det fanns ingen annan att sälja till. :-)
Ylva

2019-03-03 @ 10:19:43
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0