Ny garderob

Jag brukar ju säga att jag inte behöver några nya kläder, men det är ändå kul att handla... 
 
Det är utförsäljning på en outletbutik som stängt flera gånger, men nu säger de att det är absolut sista dagarna de har öppet. Ett plagg för 20 kr, 10 för 100! Jag bara plockade på mig utan att prova och tänker skänka bort det jag inte kan ha, vilket bara är två plagg. Expediten sa att de ska skicka det som blir över till Kosovo. Jag visste inte att de fortfarande krisar, men det låter vettigt att sända iväg kläderna till behövande. 
 
Jag vet inte om jag ska behålla denna eller ge till maken. Det står Parkeringsvakt på den och Umeå parkering på ena ärmen! Hehe...

Kommentarer
Postat av: Znogge

Ha ha, den tröjan kan du inte göra dig av med! Får du P-böter kan du prata dig ur dem med den tröjan :D

Svar: Jag kan ha den på skolans Öppet hus och gå och hota folk... Och när vi har Runke pub. Det finns så många användningsområden!
Ylva

2019-09-20 @ 19:31:51
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Här kom den shoppingen som jag inte gillar... Men vilka fynd! Smart tänkt där också att ge bort det som inte passar. Det är att prova kläder som är det jobbigaste med klädshopping... :-)

Åh! En parkeringsvakt tröja! En sån skulle jag behöva hemma i Torrevieja ;-)

Svar: Haha! En P-tröja (i stället för T-tröja?) är vad du behöver! Visst är jag generös som kommer att ge bort ett par plagg till mamma/röda korset. Det hon inte vill ha går dit.
Ylva

2019-09-21 @ 06:52:32
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Ami

Haha, nej den tröjan kan du absolut inte göra dig av med. Du vet aldrig när du kan behöva den :D

Svar: Nu är det väldigt sällan jag parkerar, men jag kommer att behålla tröjan i huset så jag kan använda den när jag vill. :-)
Ylva

2019-09-21 @ 12:10:31
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com/
Postat av: GUnilla

Behåll tröjan, den kan du säkert ha nytta av :)

Svar: Ja, den kan jag ha i alla möjliga och omöjliga sammanhang! :-)
Ylva

2019-09-23 @ 09:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0