Nya kuddar

Nu har de rea på Jysk och det har de ju hela tiden, men jag såg kuddar i annonsbladet som jag tittat länge på. När de kom ned till 45 kronor styck hittade jag på ett behov. 
 
Jag gillar trollsländor och maken brukar säga att jag svirrar runt som en full trollslända för att jag är så förvirrad... De här kommer att passa bra till våra hängmattor och solstolar i sommar. 
 
Dagens ugnspannkaka! 
 
Ur dagboken 900607: Jag och Marit gick över skolgården och pratade om meniga sjuor. Sedan sa jag att trosorna skar in i häcken. Hoppas att de bättrar sig tills vi börjar trean, sjuorna alltså, inte trosorna, sa Marit.

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Haha! Du och dina skojiga ugnspannkakor :-D
Snygga kuddar! Jag gillar också sländor och går alltid omkring med en guldslända i en kedja runt halsen. (Utom när vi reser på "konstiga ställen", eller när det är dags för röntgen ;-) ).

Det hade väl varit bra om både sjuorna och trosorna hade bättrat sig? :-D


Svar: Ja, alla pannkakor måste visas upp! :-) Idag åt jag en bit pannkaka med hallonsylt och en efterrättsbit med pekanglass, smarrigt! Sländor är häftiga! Vi hade en som vi kallade storsvirr vid dammen ett år. Den blev arg för att vi var i hens revir tror jag, för den dök ned, hämtade vatten och vattenbombade oss när vi satt på bryggan! :-)
Ylva

2020-06-08 @ 10:08:28
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Lisa

Vilka fina kuddar :)
Jysk har så mycket fint.
Gillar också sländor. Haha rolig liknelse av din man :)

Ha en fin måndag kram <3

Svar: Ja, Jysk har ofta fina saker och till ett bra pris! Sländor är roliga. :-) Kram!
Ylva

2020-06-08 @ 12:52:58
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Postat av: Emma Engström

Nämen åh, kuddarna är himla fina verkligen! Blev som kär i den blåa färgen :D <3

Svar: Ja, jag älskar också blått! Vitt och blått känns somrigt och fint. :-)
Ylva

2020-06-08 @ 17:19:11
URL: http://nouw.com/emmaengstrom
Postat av: Znogge

Grattis till kuddfynden!

Svar: Tack! Det kommer att bli bra. :-)
Ylva

2020-06-08 @ 19:02:03
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0