Fågelvägen

Idag har jag levererat böcker till ett par i min bokcirkel. 
 
Den här vägen är ovanligt rak så den reder jag ut. 
 
Jag hade skrivit ut karta så att jag hittade till Tofsmesvägen, där de har små roliga hus. 
 
Sedan tänkte jag ta fågelvägen till nästa fågelväg, men då fick jag leda cykeln genom skogen. 
 
Jag hamnade vid en fotbollsplan. 
 
Sedan kom jag till en pulkabacke som jag bara sett nerifrån förut, innan jag kom ut på rätt väg. Det där tog mycket längre tid än det skulle ha gjort att vända och cykla på vägen runt området, men det gjorde inget för tid har jag gott om. 
 
Ur dagboken 901127: Jag gillar kobenta Lacostebögar. Åsa gillar gulgröna greker.

Kommentarer
Postat av: Znogge

Det är ju vägen som är mödan värd :D

Trevlig fredag!

Svar: Haha! Ja, precis, och det var en lagom utflykt och motion för mig. Trevlig lördag kväll!
Ylva

2020-11-27 @ 18:38:23
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Gunilla

genväg är senväg :)

Svar: Ja, det borde jag fatta någon gång! :-)
Ylva

2020-11-27 @ 20:35:07
Postat av: Ama de casa

Min tanke var precis samma som Gunillas :-D

Haha! Inte för att jag riktigt fattar, men ni hade helt klart lite olika smak :-D

Svar: Att jag aldrig lär mig! :-) Nej, det där var konstigt, en ny kille som figurerar i dagboken, men jag vet inte om jag ska skriva om honom.
Ylva

2020-11-28 @ 10:01:14
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Hilma

Hoppas att du får en jättefin helg fina du <3 kram!

Svar: Tack det samma! Ikväll ska jag träffa en granne, det är nästan som att umgås med dem man bor med. Kram!
Ylva

2020-11-28 @ 10:48:14
URL: http://www.nouw.com/hilma
Postat av: Lena i Wales och Spanien

Underbar berättelse om hur du hittar fram!
Trevlig advent!

Svar: Det händer alltid saker när jag ska till ett nytt ställe! Ha en fin advent!
Ylva

2020-11-28 @ 13:29:59
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Postat av: Ami

Mycket fick du se på din leveranstur 😃

Svar: Ja, det var lite spännande för mig att få se nya platser. :-)
Ylva


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0