Julpynt

Maken är lustig. Jag försöker hindra mig själv från att köpa mer julpynt eftersom vi har massor och plötsligt ville han åka till Rusta och köpa ett par nya lampor. 
 
De är jättefina! Han lämnade mig ensam hemma med två lådor jujlpynt och sa "stil och finess" när jag skulle pynta, hehehe... 
 
Jag har en tekalender som jag köpte på rea efter förra julen men den ska hålla till april -23 så det ska nog gå bra. Inte för att det är särskilt gott te, men kul med olika varje dag. 
 
I min julhörna har jag också en godiskalender. 
 
Ur dagboken 921129: Efter middagen hade jag två ungar hoppandes i min säng. Jag ska fråga hennes föräldrar om de kan säga åt henne att inte vara i mitt rum jämt. 

Kommentarer
Postat av: Lena i Wales och Spanien

Vad roligt att du också börjat julpynta.
Fin lampstjärna.
Jag har fått en tekalender som jag ser fram emot att börja snart. Så gott med lite olika sorters te.
Ha det bra!

Svar: Du brukar ju pynta otroligt mycket, jag älskar det! Visst är stjärnorna fina, men vi hade redan ett par stjärnlampor som jag tyckte funkade och de får flytta till stugan. Kul med tekalender, hoppas du får gott te! Ha det bra!
Ylva

2022-11-30 @ 13:49:53
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0