Höstmarknad (igen)

Jag gör ett nytt försök med korten från igår som jag nu sparat på Capture i stället, där det är mer omständigt att spara och kopiera till bloggen. 
 
Det var höstmarknad på Stora torget igår. 
 
Tyvärr började det regna när jag kom dit efter jobbet. 
 
Men de här träden har fått vackra höstfärger i rusket. Jag tror att det är något slags körsbärsträd, de är ljuvligt rosa på våren. 
 
Ur dagboken 921001: Gick till Systemet. Malibu kostar 1240 och Bailey´s 1030. Köpte Bailey´s och de frågade inte efter leg. Jag är 21 nu. 
 
(Jag tror att det var halvlitersflaskor och 1000 isländska kr var ungefär 100 svenska.)

Kommentarer
Postat av: znogge

Trevligt med marknad men vädret var väl sådär tyvärr...

Svar: Det är synd om dem när det regnar för den marknaden är bara tre gånger om året.
Ylva

2022-10-01 @ 14:25:42
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Mysigt med höstmarknad, men vädret kunde väl ha varit med lite bättre :)

Svar: Det är trevligt att marknaden har kommit tillbaka efter coronan, men så här skulle det inte se ut...
Ylva

2022-10-03 @ 11:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0