Äntligen är jag faster igen!

Igår föddes äntligen Ivar, min brorson. Trots att de satte igång födseln så ville han inte komma ut så det blev kejsarsnitt till slut. Han vägde 4,6 kg, inte lika stor som brodern Leo som vägde 5,2 när han föddes. Jag pratade med min bror igår kväll när han satt med Ivar i famnen och väntade på att mamman skulle återhämta sig på uppvakningen. Jag frågade om lillkillen var vaken. "-Nja, han vet nog inte riktigt hur man gör än. Ibland tittar han och ibland blundar han. " Sedan hörde jag att han började skrika så då var han helt klart vaken. Jag ska åka dit vecka 44 och titta, det blir spännande.

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis till att ha blivit faster igen!

2005-10-11 @ 19:46:41
Postat av: Helena

Grattis till fasterskapet! Det är kul när andra får barn så att man slipper själv, eller hur?!

2005-10-13 @ 23:57:02
Postat av: Ylva

Det är alldeles utmärkt att vara faster. Inget ansvar alls. Bara att åka och hälsa på ibland och bomba med gulliga kläder.

2005-10-14 @ 14:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0