Islagning och sinnessjukor

Igår kväll blev jag riktigt arg och trött på att vi har brädor efter lammlådan liggandes i gästrummet. Jag slår ju ihjäl mig på dem! Skrek åt sambon att han skulle hjälpa mig när jag slagit tån blodig och hade svårt att nå ned för att plåstra. Han undrade varför jag bara köper Bamseplåster. Jag köper plåster när de ser roliga ut och har med Bamse, leksaker och djurmönster. Det brukar ju inte vara jag som gör illa mig, så försiktig som jag är.

Har träffat en människa som är manodepressiv. Intressant. Kanske nån som kan förstå mig, äntligen. Han har utnämnt sig själv till hobbypsykolog och det ska jag utnyttja.


Kommentarer
Postat av: Elon

Ikväll har jag ätit så mycket nonstops att jag tror jag ska ta tre varv runt månen innan jag går och lägger mig. Sockerchock.
Vem fan är inte manodepressiv förresten??

2006-04-09 @ 01:27:00
Postat av: Ylva

Jag var på chokladprovning igår och när nån sa att man ska äta en bit mörk choklad för att kunna somna lättare på kvällen höll jag inte med.

2006-04-09 @ 15:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0