Förändringsförlamad

Jag tycker inte om förändringar! Vill att det ska fortsätta vara som förut även om det är tänkt att det ska förändras till det bättre. Det lite trista vanliga är det trygga och lugna för mig. Nu håller de på att göra om vårat ICA Kvantum till Maxi och det gillar jag inte. De har tagit över Konsums lokaler så att det blir mycket större, ändrat reklambladen så de är stora som Dagens Nyheter var innan (en bra förändring på tidningen, men jag har för mig att jag inte tyckte det när den genomfördes) och ställt kassorna på snedden och gjort varubanden (heter det så?) monsterlånga. Vet inte om det är kassapersonalen som inte lärt sig hur banden funkar ännu, men de är ryckiga så varorna välter och efter kassorna delas banden i två. Jag vill inte ha en amerikansk stormarknad med fyra meter mellan hyllraderna och tjugo sorter av allting! Jag vill ha en småare (jaja, det ordet finns inte) och mysigare affär!

Kommentarer
Postat av: Maria

Det jobbiga är att man inte får tjugo sorter av allting utan något känt märke och så icas egna variant... vill man ha något annat så vete sjutton hur man bär sig åt?
Men självscanning är kul, det kanske ni får om det blir en maxi?

2006-05-16 @ 18:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0