Härlig helg och självcensur

Åh, vilken fantastiskt fantastisk helg det har varit! Jag har legat på en gräsmatta och solat och läst i två dagar. Några saker som gör mig alldeles lycklig är att äta goda saker och att lyssna på musik utomhus. Ett extasögonblick var när jag kunde köpa en banana split mitt i natten på Ljungbydagarna och lyssna på en trubadur i ett av tälten. Borde man inte kunna kombinera goda saker och musik lite oftare? Jag får be någon att fixa en glass- och musikfestival åt mig!

Jag är besviken på min kamera som gör så dumma saker som att sätta igång räkneverket men inte filmen. Sådant borde förbjudas! När jag tagit nästan 36 bilder på en 24-rulle gav jag upp. Det kanske inte var meningen att jag skulle få de där korten? Men jag föredrar att få censurera mina bilder själv. Fast ibland går det ganska dåligt. Jag "råkade" visa idylliska bilder på mig och min bock för fotoklubben. Alltså, så här var det; jag hade lite suspekta kort där jag gick naken och plockade ärtor med getabocken och så var det några som ville titta på min kamera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0