Sköna söndag

Bra dag. Har varit hos en kompis i hans atteljé och titttat på när han målade. Gav några goda råd som han lyssnade på. Hihi, som att jag kan något om konst. Fascinerande var det att se hur en tavla skapas. Så intressant så jag var där ett par timmar faktiskt. Han var inte så absorberad så han inte kunde prata samtidigt. Efteråt gick jag till glasstorget med hans flickvän och satt där i nästan ett par timmar också. Hoppas de inte tycker att jag är översocial nu. Det är jag ju i och för sig, men då är det bra att ha många människor man kan träffa och prata med så man inte tröttar ut dem.

Igår var jag tydligen på drag show. Tyvärr såg jag nästan ingenting för scenen låg bakom dansgolvet så det syntes nästan bara en massa fula peruker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0