Min unge tandläkare

Idag var jag hos tandläkaren klockan 7.50 som jag tycker är en hemskt mycket för tidig tid för att öppna käften egentligen. Jag vet en man som ringer och skäller ut tandläkaren om han får en tid före tio på morgonen men jag kan inte riktigt med att göra så. Eftersom jag går så sällan till tandläkaren så vet jag inte om jag har någon egen tandläkare, fast den här killen sa att han ville se mig igen. Om ett och ett halvt år visserligen men dock. Det var en ung söt kille så det var ju tur att jag borstat tänderna innan, eftersom man inte vill lukta lik på tandläkaren. Informationsproffs som jag är har jag raskt tagit reda på att han är 29 år. http://birthday.se är en utmärkt sida när man vill forska i åldrar. Jag får väl försöka vänja mig vid att man kan vara yngre än mig (33) och ha hunnit med allt möjligt här i livet. Han frågade om jag tar medicin mot epilepsi. Jaha, det var hemskt vad personliga vi blev nu då! sa jag inte, utan "Jag har inte epilepsi och jag tar inte den medicinen mot något annat heller just nu för jag tycker inte att jag behöver den". För övrigt har jag jättefina visdomständer. Det kräver sin man, eller kvinna, för att ta hand om dem så bra som jag gör. Tack för berömmet, men nästa gång ska ni inte få röntga. Jag fiskar inte så desperat efter komplimanger så jag betalar 550 spänn för det.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Vad duktig du är som orkar skriva något varje dag.

2007-10-22 @ 16:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0