Kulturkullan

Vecka 9

* Läser: Främling på tåg av Jenny Diski. Jenny har skrivit om en resa hon gjort med tåg runt USA. Än så länge har jag bara läst om båtresan dit, men det verkar lovande. Hon skriver mycket om sina egna tankar och mindre om själva resandet så det blir en annorlunda reseskildring.

* Lyssnar på: Map of moscow. Ett band från Falun som hittat mig på myspace. De är fantastiskt bra och låter inte ens svenska. Det är glatt och poppigt, precis som jag vill ha det. http://www.myspace.com/mapofmoscow   

* Veckans citat: "Bara jag inte blir uppraggad så."
Jag lovade att ta med killkompisen hem till honom igen efter bögklubben så att han inte skulle bli tvångsuppraggad.

* Veckans händelse: Jag fyller 36 på lördag och då blir det fest i Runkarp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0