Om film

Jag kan ju inte bara sitta hemma och titta på TV heller, så imorgon kör jag till Växjö och går på bio...

Idag ska jag se Måndag hela veckan och jag hoppas att den är rolig som min bror säger.

Det känns lite svekfullt att åka till Växjö för att se en film som går här men det är så att jag har presentkort på SF som inte gäller här och det verkar inte finnas något bättre att se än New moon just nu. Jag slipper nog läsa boken sedan, för jag har läst den första så jag vet vad det handlar om. Inte för att jag tänkt se den andra filmen, men så har jag hört att det är mycket Lautner och han är ju snygg.



Kommentarer
Postat av: Suzie

Måndag hela veckan är faktiskt rätt rolig :)

2010-01-04 @ 16:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0