Göta kanal 2

Igår såg vi Göta kanal 2. Den var dålig och ikväll ska vi se trean som verkar om möjligt ännu sämre. Varför man utsätter sig för något sådant? Ja, det finns inte så mycket annat att välja på på vår TV + att jag ändå är lite nyfiken. Det är lustigt hur de lyckats pula in så många kända namn i en film med en story tunnare än nattgammal is. (Åh, jag måste lyssna på fina Tankar på nattgammal is med Euskefeurat på Spotify!).

Jag var med en kompis och såg Änglagård 3, som jag inte heller trodde så mycket på men den var faktiskt helt okej. Inte för att man fick veta vem som var pappa till Fanny, fast det var ungefär vad filmen handlade om, men det var roligt med återblickarna.

Imorgon har vi studiedag. Det är inte så mycket som har med mig att göra, men jag får väl gå dit några timmar i alla fall.

Kommentarer
Postat av: mor

Tankar på nattgammal is, visst är den bra! Lyssna på den alla.

2011-01-06 @ 17:49:57
Postat av: Ylva

Mor. Ja, Till Elias är också fin!

2011-01-07 @ 14:26:01
Postat av: Rondine

Vill också se Änglagård.

Tror att jag ska ta med mig dottern på den.

Och som du är lite inne på kändisspotting, tror jag,

kan jag berätta att Bergström/Nutleydottern gick i en parallellklass i samma skola som min dotter,

när vi bodde i Stockholm och att jag stötte på mamma och dotter en morgon vid lämning i skolan.

Gud så intressant, eller hur?

2011-01-12 @ 17:36:35
URL: http://rondine.blogg.se/
Postat av: Ylva

Rondine. Ja, vilken kändispoäng! Jag är impad på riktigt.

2011-01-12 @ 19:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0