Om kvalitet

Jag tänkte jag skulle prova ett par produkter som blivit bäst i test hos tidningen Amelia; deodoranten Nuxe och balsam från Aussie. De är såklart skitbra! Deon är tyvärr dyr och odryg men fungerar väldigt bra och Aussie gjorde mitt vanligtvis frizziga hår slätt.
Jag sa till maken: "Typiskt, jag köpte ett dyrt balsam som är jättebra, nu är håret alldeles blankt, känn!". "Oooh, som en nyvaxad tax!" svarade han. Tax?...
Bra och dyra saker. Nu får jag fundera på om det är värt att köpa saker med så bra kvalitet. Nuxe finns inte ens här utan det köpte jag på Åhléns i Göteborg. Aussie finns billigt på Rusta så nu vill jag åka till Växjö.
Här sitter jag med mitt blanka hår, fast det syns inte så bra eftersom jag varit ute i snön.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

tack för morronens första garv "som en nyvaxad tax" .... ja det var en komplimang att fundera på :)

2011-03-10 @ 10:04:58
URL: http://www.smulan-67.blogspot.com
Postat av: Ylva

Gunilla. Män fattar ofta inte detta med blankt hår.

2011-03-10 @ 20:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0