Ticnetombud

Att de har tagit bort möjligheten att köpa Ticnetbiljetter hos ATG-ombud har gjort det komplicerat för oss i Ljungby. Denna vecka har jag och väninnan åkt 27 mil för att hämta biljetter! 

I tisdags for vi till Halmstad, åt gott på en uteservering, doppade fötterna i havet och beskådade ståpaddling, men tyvärr hade Turistbyrån stängt på grund av utbildning så vi kunde inte hämta våra biljetter. Det hade de jättegärna kunnat skriva på sin hemsida där vi kollade öppettider. 

Idag åkte vi till Växjö, åt gott på en uteservering med sällskap av den här och fick äntligen hämta biljetterna på Konserthuset. Jag har köpt biljett till Visfestivalen i Västervik och Music & arts i Stockholm. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Fördelen är trots allt att du lyckats med den snyggaste fågelbilden jag sett på länge! Men annars så verkar det väldigt opraktiskt!

Svar: Ja, den blev faktiskt bra, trots att jag har tokzoomat med mobilen.
Ylva

2014-06-13 @ 20:49:42
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ama de casa

Se det såhär - ni får ju många trevliga utfärder på grund av det. Man ska tänka positivt! :-)

Svar: Absolut! Vi gör gärna utflykter men det är bra om man får gjort det man tänkt. :-)
Ylva

2014-06-14 @ 10:50:39
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: Znogge

Va? Har du tagit bilden med mobilen?

Svar: Ja, jag blev själv förvånad över skärpan i bilden.
Ylva

2014-06-14 @ 19:36:39
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Gunilla

27 mil...herregud

Svar: Ja, det känns ju miljövänligt.
Ylva

2014-06-15 @ 12:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0