After work

Igår var jag på after work med New York-tema på Hotell Terraza.
 
I entrén frågade de om de fick använda oss för att testa färgen. Vi vet inte riktigt vad det innebar men ställde upp som modeller.
 
Jag fick ett erbjudande om 20% rabatt på en beställning och passade på att köpa två drinkar. De var goda men vännerna tittade konstigt på mig när jag sa att jag gillar röda drinkar...
 
De hade även after work och St Patrick´s day på Harrys i samma byggnad och vi gick ned dit och åt (för att det var 25% rabatt på maten). Jag tog faktiskt en veganefterätt! Den var god men nu har jag fått veta att man gör veganmaräng på kikärtsspad! När jag tänker efter var kanske inte själva marängen så god för den smakade lite bränt, men det var fin, seg konsistens på den och allt som ligger ovanpå är jättegott!
 
 

Kommentarer
Postat av: znogge

Bra rabatter är inte att förakta!

Svar: Med min dåliga inkomst får man ta alla chanser! :-)
Ylva

2017-03-18 @ 20:29:33
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Haha! Din rea-plan var alldeles utmärkt tycker jag :-D

Svar: Mycket nöjd med den! :-)
Ylva

2017-03-19 @ 10:17:06
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Gunilla

billigt är bra, men, det kanske är röda drinkar som är gjorda på kikärtsspad :)

Svar: Uläääh! Röda drinkar brukar vara hallon, jordgubb, smultron, lingon, tranbär. En gång drack jag en hallonlakritsdrink med hallonlakritsgodis! :-)
Ylva

2017-03-20 @ 14:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0