Femtioårsfest

Det hanns inte med något bloggande igår på grund av en femtioårsfest!
 
Det var schlagertema och jag som har ett par guldskor bestämde tidigt vem jag skulle vara och så piffade jag ett par skor åt maken också.
 
Han blev inte riktigt nöjd så han förgyllde dem ordentligt!
 
Den tredje brodern Herrey hade fått tag i ett rött skärp och guldstrumpor.
 
Brandsta City Släckers hade gjort en egen text till jubilaren.
 
Abba-Agnetha har fyllt femtio! Det var en rolig fest där nästan alla hade gått in i kändislivet. Inte för att jag är så mycket för att klä ut mig och köpa en massa oanvändbara kläder, men när man kan ta vad man har är det bra.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ami

Men vilken rolig fest :D

Svar: Det var kul att se alla spexa loss, även de som inte alls gillar schlager. :-)
Ylva

2018-07-02 @ 10:52:37
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Haha! Vilket underbart och härligt engagemang! :-D

Svar: Jag blev förvånad att nästan alla var utklädda och det var många som var uppe på scen och mimade. Vi hoppade upp spontant när de spelade Diggilo!
Ylva

2018-07-02 @ 18:00:39
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0