Att fylla almanackan

Jag höll september nästan tom för att vara hemma och bygga kök. 
 
Inte för att jag har kunnat göra så mycket mer än att stå och titta på när maken jobbat, men ändå. 
 
Nu orkar jag inte vara hemma längre så oktober är fullbokad, inte för att jag kommer att göra allt men det är många intressanta saker som händer. 
 
Här är förresten en gammal kalender som vi återanvänder bilderna i. Så här ser spänd förväntan ut; jag var glad, nervös och svettig inför vår vigsel 2009. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Ja, men det gör du rätt i, kör hårt i Oktober :)

Då blir det 10 årig bröllopsdag nästa gång :)

Svar: Ja, om jag känner mig rätt vill jag åka utomlands på tioårig bröllopsdag. Vi får se hur det blir. :-)
Ylva

2018-10-02 @ 14:12:43
Postat av: Ama de casa

Vilken härlig bild på dig och ännu härligare blir den när du berättat vad det handlar om :-)

Min kalender i oktober är alltid lika enkel... ;-)

Svar: Årfyllningsmånaden för dig! Nu har jag två Anneli och mamma och brorson att fira i oktober. Idag gav jag kollegan en chokladkaka i födelsedagspresent. :-)
Ylva

2018-10-02 @ 19:41:02
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0