I Malmö och Köpenhamn

Jag har haft en fantastisk torsdag-söndag i Malmö och Köpenhamn! 
 
I torsdags gick jag och väninnorna på Levellers på Kulturbolaget i Malmö. Det är ett engelskt band som vi lyssnat på sedan nittiotalet och som firar trettio år som grupp. Mycket bra konsert! 
 
I fredags åkte de andra hem men jag fortsatte till Köpenhamn där jag träffade en annan kompis. Vi gick på Perch´s tearoom som är jättefint! 
 
På kvällen gick vi på Tivoli, som är sagoaktigt med alla lampor. 
 
De har redan börjat med Halloween, som jag tycker är lite fånigt men ändå kul. Detta var vad som var inplanerat och sedan har vi mest gått runt och ätit och det kommer flera inlägg från Köpenhamn. Vi hade en härlig helg trots att väinnan hade ont i foten efter en stukning och var tvungen att promenera sakta. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Så ni gick på Tivoli? Det var överraskande... ;-)

Verkar ha varit en toppenhelg! :-)

Svar: Det var därför jag åkte dit, och för att jag inte ville åka hem när jag ändå var i Malmö. :-)
Ylva

2018-10-15 @ 10:55:50
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0