Läslov

Jag har varit med om en jobbig sak i början av detta läslov. 
 
Gardellboken jag började på är lättläst. Fram till sidan 144 för sedan kommer sidan 193! Nu måste jag vänta på att vi får ett nytt exemplar av boken till skolbiblioteket, så typiskt! 
 
Idag gick jag upp två timmar tidigare än vanligt för att vi skulle på föreläsning med Martin Lidberg som är brottare, har vunnit Let´s dance OCH Mästarnas mästare! Det var intressant, men jag var ju svintrött.
 
Jag satt långt bak i aulan och var fascinerad av hans enorma lår! Vi fick bra inspiration till att träna och äta vettigt, bland annat för att förebygga hjärt- och kärlsjukdomar och cancer. Jag trodde inte att man kunde göra så mycket för att undvika cancer, men jag ska faktiskt skärpa mig och försöka röra mera på mig. Att äta gott kan jag tyvärr inte låta bli...
 
Det kom upp ett minne från 2015 när vi var i Southend i England på Facebook.
 
Tur att det är fint här hemma också!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0