Uppmärksamhet

Jag har blivit uppmärksammad från oväntade håll den senaste veckan. 
 
1. När jag öppnade en bok och såg ett citat av mig själv!
2. När en människa som jag är vän med på facebook frågade om jag ville ge litteraturtips i närradion. (Nej, jag pratar inte i radio!)
3. När en man jag inte kände igen berättade att han följer mig på instagram. 
4. När en författare mejlade och frågade om hon får låna några rader från min bokblogg till en broschyr om hennes bok. (Ja! Jag ska fråga om jag kan få en broschyr.)
 
På vår bio finns The Office. Jag var och såg Unga Astrid idag. Den var bra, men det är konstigt att göra en film om en människa på det sättet. Hennes dotter säger att Astrid aldrig skulle ha gått med på att de gjorde en film om hennes privatliv. 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Wow! Det var en himla massa uppmärksamhet det! Kul :-)
Fast jag tycker du är lite feg som inte vill prata i radion... ;-)

Svar: Är feg, funkar bäst i text, hatar att höra min röst eller se mig på film, fast det är klart, jag hade ju inte behövt lyssna på programmet.
Ylva

2018-09-25 @ 10:23:33
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Ami

Jättekul att du blev så uppmärksammad!

Svar: Ja, det är det! Plötsligt hände allt på en gång.
Ylva

2018-09-25 @ 13:01:45
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com/
Postat av: Gunilla

Men, va kul, att det uppmärksammas när man skriver recentioner !

Svar: Ja, bokbloggare känns ganska viktiga och blir väl behandlade :-) Jag får mejl från förlag med frågor om jag vill ha recensionsexemplar. Jättekul!
Ylva

2018-09-25 @ 16:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0