Cykeltur

Jag trodde att jag hade slutat cykla långrundor för i år, men så blev det varmt igen! Idag hade vi 14 grader, som det kan vara på sommaren, och då var det härligt att cykla en tur på 15 km. 
 
Den gamla banvallen är så fin när träden gulnar.
 
Fint hus och fina träd, här med. 
 
Det ser ut som att jag susar förbi i en faslig fart, men jag zoomade för att få med hela den kurviga vägen (och de fina träden). 
 

Om jag inte orkar ta på mig träningskläder kan jag ha slitna strumpbyxor och slimbyxor och reflexväst (och lite mer på överkroppen) för det är ändå nästan ingen som kommer att se mig... förutom hela internet! Var så goda! (Oj, där slant jag på tangentbordet och bytte typsnitt på något vis.)


Kommentarer
Postat av: Znogge

Ja, nu är det cykelväder igen så man får passa på. Vem vet när det blir kallare igen...

Så fin den slingrande vägen är.

Svar: Den vägen är så mysig, med hagar med kor och hästar.
Ylva

2019-10-15 @ 21:07:58
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Huvudsaken är att kläderna är bekväma :)

Härliga höstbilder !

Svar: Precis! De skulle ändå tvättas så då blir det ju bra träningskläder. :-)
Ylva

2019-10-16 @ 11:06:57
Postat av: familjenkaotisk.blogg.se

Haha vilket roligt inlägg. Att kläderna är bekväma är ju huvudsaken :) Fina bilder :)

Svar: Egentligen var det för galet, men det var skönt att inte bry sig. :-)
Ylva

2019-10-16 @ 11:58:25
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se/
Postat av: Ama de casa

Du cyklar och fotar samtidigt??!!??? Beundransvärt och tämligen farligt om du frågar mig.
Men härligt att du har cykelväder igen :-D

Svar: Oj, kan man tolka det så! Nej, det var det jag inte gjorde, jag klev av cykeln och zoomade in den slingriga vägen.
Ylva

2019-10-17 @ 05:46:52
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0