Byggnaden Loket

Jag är ju lite skeptisk mot det nya huset Loket som byggs här i Ljungby.
 
De bygger för fullt. 
 
Men nu blev jag nyfiken på hur det kommer att se ut för min trevliga lashlifttjej berättade att hon ska flytta in i det nya i oktober. Nu håller hon till i det här oansenliga huset. Det kommer att bli dyrare hyra och därmed kanske dyrare behandlingar, men det är ändå kul med lite liv i centrum. 
 
Ur dagboken 920121: Jag tränade f-16 och fick Clabbe till hjälp. Han hade tränat skollagsbasket. Han var till stor hjälp. Vi överhandsservade och spelade rätt mycket. 
 
(Det här är så konstigt för jag kan inte överhandsserva i volleyboll, men det kanske Clabbe kunde. Mamma och pappa pratade om honom nyligen, om han är sjukgymnast eller vad det var.) 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Spännande att se hur det nya huset växer fram.

Att överhandsserva är ju stört omöjligt! Men du kanske hade en bra dag :-)

Svar: Ja, detta får jag följa upp. :-) Ett tag kunde jag åtminstone serva med knytnäve från sidan så att det blev flacka svåra servar.
Ylva

2022-01-22 @ 09:12:27
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: znogge

Mer liv i centrum ska inte underskattas.

Svar: Jag vill ha fler affärer och caféer och hoppas att affärslivet också snart blir enklare.
Ylva

2022-01-22 @ 18:38:07
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Martin

Gymnast med Corona?

Svar: Du menar en sjuk gymnast?
Ylva

2022-01-23 @ 19:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0