Lite olika saker

Jag fick höra talas om ninjaplast och har köpt en rulle. 
 
Det är faktiskt lättare än vanlig plastfolie, med en kniv som skär av plasten. 
 
Det här är ett mysterium! Det var länge sedan jag hade udda strumpor i tvätten och det brukar i så fall vara makens strumpor, men nu hittade jag bara en strumpa när jag skulle hänga upp tvätten. När jag upptäckte en knöl i ett påslakan blev jag nöjd, men det var ett par trosor så jag väntar ännu på att den andra strumpan ska dyka upp. 
 
Jag har börjat med en ljuslampaperiod. Jag vet inte om det hjälper men tänker att det i alla fall inte skadar med lite ljus på vintern, och sitter i tjugo minuter varje morgon. 
 
Ur dagboken 921130: Jag bestämde att jag ville sminka Tammy. Hon hatar smink men jag lyckades till slut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0