Ljungby livs

Jag har jobbat detta höstlov och har ändå inte råd att åka särskilt långt, men det blir Göteborg nästa helg. 
 
Jag lekte utomlands och gick på Ljungby livs där de har exotiska saker. 
 
Hand?
 
Jag tycker inte om mannagrynsgröt för att det smakar prickigt men grovmalda mannagryn vet jag inte. 
 
Torkad aubergin, varför det? 
 
Jag fick med mig lite spännande saker hem. Vimto låter mer som ett rengöringsmedel än en dryck och Relax låter också som något annat. 
 
Ur dagboken 921104: Jag berättade om Einar Áskell på isländskan. Valdi såg att jag läste den. Jag sa att han egentligen heter Alfons Åberg. 

Kommentarer
Postat av: znogge

Några spännande nyheter i alla fall! Men torkad aubergin förstår jag inte riktigt heller...

Svar: Jag tycker inte om aubergine i någon form. Blåbärsdrycken är god åtminstone.
Ylva

2022-11-04 @ 20:39:07
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0