Rolig helg

Vilken rolig helg jag har haft mitt i tråkiga november! 
 
I fredags hade vi personalfest med allsång och ZZ top dök upp! 
 
Jag funderade på vilken av mina tre små svarta handväskor jag skulle ha igår, det blev den i mitten. 
 
Vi var på nyöppnade Poco Locos och en releasefest med det lokala synthbandet 1984. Jättekul för oss lite äldre och det kändes som om vi var tillbaka på 90-talet åtminstone, då det ofta var disco i samma lokal. Jag var där för första gången nyår -96. 
 
Ur dagboken 921120: Följde med på bingo på hotellet. Det var inte alls bara pensionärer. Faktiskt väldigt många ungar. Jag vann en bilreparation för 5000 kr men jag ska gå och få pengar eller nåt annat. 
 
(5000 isländska kronor var ungefär 500 svenska, men det är ändå en bra vinst.)

Kommentarer
Postat av: znogge

Vilken bra och härlig helg :D

Svar: Ja, det var verkligen en rolig helg!
Ylva

2022-11-20 @ 20:46:04
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0