Har haft biblioteksvisning, stolt!

Gaaaah! Min kollega som skulle ha haft hand om bibliotekskunskapen var sjuk idag så jag har ensam haft en etta. Jag är så rädd för muntliga framträdanden och att ha nåt slags ansvar över huvud taget så det är inte sant! Som tur var så var det en grupp med bara åtta elever och de var väldigt snälla och duktiga så det gick inte helt åt skogen. Min andra kollega som kom och avlöste mig vid lunch sa att det var jättebra att jag fixat det och inte gått och låst in mig på toan. Den ide´n hade jag inte tänkt på, det ska jag göra nåsta gång!

Kommentarer
Postat av: Sia

Haha!;) Nädu göm dig inte på toan! nu har du ju gjort det en gång så nu är det bara att köra på! :D

2005-09-10 @ 11:22:44
URL: http://murkla.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0