Vad gör hjärnan på natten?

Jag vaknade i morse med en mystisk känsla av kombinerad skuld och eh, tillfredsställelse kanske man kan säga. Hade drömt om en kille jag var kär i när jag gick i nian. Han stod och pillade mig i nacken och det var chockartat härligt. Men var kom han ifrån nu då? Det är ju sexton år sen jag brukade drömma om honom både dagar och nätter. I och för sig kul att vakna och vara så glad, men jag tänker inte ägna mig åt några djupare drömtydningar. Får väl be sambon att kittla mig i nacken lite oftare...

Kommentarer
Postat av: Helena

Visst är det (o)lustigt hur huvudet fungerar när man sover. Jag drömde häromnatten att mamman till min bästis från högstadiet (varför är det alltid högstadietiden man deömmer om?)fick en till bäbis (hon har redan 4 barn) och eftersom hon inte ville ha fler egentligen ströp i hjäl hon den nyfödda...

Hjärnans kommentar till att jag inte vill skaffa barn kanske???

2005-10-01 @ 19:40:48
Postat av: Ylva

Helena. Jag undrar också varför man drömmer om högstadietiden. Kanske var man för dum för att fatta vad som hände då och fortfarande behöver bearbeta det nu när man är gammal och vis...

2005-10-03 @ 18:24:04
URL: http://yfronten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0