EM-poäng

Jag samlar mina egna poäng i EM. Sambon var och kollade igår eftersom han fick biljetten betald och hade turen att få se Kallur ta guld. Här är mina kändispoäng: Kajsa Bergqvist -hennes farbror har varit min granne, klassföreståndare och mina föräldrars kollega. Har en kompis som haft Kajsas tränare Yannick Tregaros pappa som chef. Har en kompis som varit klasskompis med Erica Johansson. Har en kompis vars mamma varit tillsammans med Karolina Klüfts pappa. Tror att jag fick det rätt nu, ni vet vilka ni är, tala om ifall jag har fel. Oj, nu åskar det, dags att stänga av datorn!

Kommentarer
Postat av: Elon

Undrar om det är jag som har varit klasskompis med Erica Johansson. Men i parallellklassen gick hon i alla fall. I ett år.

2006-08-15 @ 09:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0