Kändispoäng

Jag har en liten kusin som är kompis med Magdalena Graafs son. Det tycker jag är lite roligt. De har träffats genom församlingen Arken i Kungsängen. Jag vet inte hur aktiv Magda är där, men min moster lever sitt liv med dem och systrarna Graafs mamma och styvfar är pastorer där. Det var de som vigde min moster på hennes tredje bröllop. Mamma är inte intresserad av skvaller vilket jag tycker är synd, för det fascinerar mig med kändisliv även om jag ju egentligen inte borde bry mig om vad Magda, Magnus och Linda Bengtzing pysslar med. Det enda jag fick veta nu är att Magda med familj bor i husvagn hos hennes föräldrar, men det kanske bara är på semester.


Kommentarer
Postat av: yep

arken är en underbar församling =)

2007-03-20 @ 18:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0