Stor artist i liten stad

Igår var vi på Helena Paparizou. Det var en riktigt bra konsert och kändes konstigt att hon spelade för kanske tusen personer när hon kan ha monsterspelningar i Grekland. Sambon var i Grekland när Antique vunnit schalgerfestivalen och höll på att få stryk när han påpekade att hon är svensk. Född i Sverige med grekiska föräldrar och bor i Grekland nu så hon kan säga att hon är både och. Kul att hon pratar göteborgska, tycker jag. Hon är vansinnigt snygg, den tjejen! Jag tyckte också att jag var fin i min glittriga topp med bara ett axelband men blev lite generad när några gymnasiekillar vrålade "Bibliotekarie utan BH!" efter mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0