Om minoriteter

Idag har jag varit på mellandagsrea igen. Har inte handlat så mycket men var fullt nöjd med att bara gå och titta i affärer. Vi var tvungna att gå till Mark Twain igen för att kolla servicen som var lite besynnerlig sist. Den här gången var det helt fantastiskt bemötande, en proffsig ung snygg kille som kom fram till bordet och gav oss menyn innan vi hunnit sätta oss knappt. Jag satte samman en egen måltid med blodig entrécote, vitlökssmör, potatisgratäng och bea. Mjamm!

En kul detalj på det här stället var toaletterna i följande ordning; herrar, unisex, damer och handikappade.

Jag är nästan lite orolig över dagens horoskop. "En ljuvlig kväll väntar dig som vågar slå dig lös. Se dig om efter likasinnade. Någon väntar på dig." Jag som ska gå på premiär av Östersunds första gayklubb...

Kommentarer
Postat av: Mats

Hej igen. Är det K du är och hälsar på?
Hälsa så väldans mycket från mig i så fall.
Kram på er.

2006-12-29 @ 22:15:51
URL: http://www.kakapo.se
Postat av: Ylva

Japp, jag är hos K. Hon hälsar tillbaka.

2006-12-30 @ 18:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0